OBAVIJEST


Poštovani,

Poštovani,

Danas, 10.8.2013. godine od 22 sata do 11.8.2013. do 6 sati moguće su poteškoće sa spajanjem na Centralni zdravstveni informacijski sustav zbog nužnih radova na središnjem dijelu.

 
 

10.08.2013.



OBAVIJEST O NOVOM MODELU UPUĆIVANJA


Poštovani,

Od 01. rujna 2013. primjenjuje se Novi model upućivanja od strane liječnika primarne zdravstvene zaštite u sekundarnu/tercijarnu razinu zdravstvene zaštite.

HZZO je izradio Vodič za novi model upućivanja, kako bi ugovorni partneri na svim razinama zdravstvene zaštite (primarna, sekundarna i tercijarna) bili pravodobno informirani o svim promjenama i novim pravilima. Vodič će jednoznačno pojasniti tko može, na koje tražene postupke i kojim načinom uputiti, te koje daljnje postupanje izdana uputnica omogućuje.

Novi model upućivanja je jako važan za optimizaciju procesa upućivanja, ujednačavanje rada u zdravstvu na razini RH i podizanje kvalitete pružanja zdravstvene zaštite osiguranim osobama.

Krajem kolovoza bit će organizirani sastanci na kojima bi se ugovornim parnerima HZZO-a na svim razinama zdravstvene zaštite prezentirao Novi model upućivanja, te odgovorilo na sva pitanja. O točnim terminima sastanaka po regijama, bit ćete obaviješteni tijekom kolovoza.

Budite slobodni slati svoje komentare na novimodel2013@hzzo.hr.

Vodič za novi model upućivanja

 
 

02.08.2013.



Ispostavljanje i plaćanje računa zdravstvene zaštite za osobe s područja EU



•  Obavijest

02.08.2013.





Prijeko potrebni poslovi koji se moraju neprekidno obavljati



•  Obavijest

01.08.2013.





Obavijest



Poštovani,

Vezano uz promjene nastale ulaskom Republike Hrvatske u Europsku uniju, izračun prihodovanja bilo je potrebno prilagoditi novim uvjetima i to kako slijedi:

1. novi model ugovaranja – potpisnici ugovora
- Hladni pogon se obračunava kao i do sada, prema stvarnom broju osiguranih osoba
- Glavarina se obračunava za sve osim kategoriju H (za zemlje članice EU)
- Maksimalno utvrđeni DTP se obračunava za sve osim kategoriju H (za zemlje članice EU)
- Iznos za KPI je 7,5% sume glavarine i DTP-a (bez H zemlje članice EU) – ali za izračun elemenata KPI uzimamo sve osigurane osobe
- Iznos za QI je 7,5% sume glavarine i DTP-a (bez H zemlje članice EU) - ali za izračun elemenata QI uzimamo sve osigurane osobe
- Preventiva, skupna praksa, savjetovalište i 5* - 5% na izračunatu glavarinu (bez H zemlje članice EU)
- Cjelokupni rad treba biti iskazan kroz izviješće

2. novi model ugovaranja – nepotpisnici ugovora - za njih vrijedi stara Odluka o osnovama
- glavarina se obračunava za sve, uključujući i H (za zemlje članice EU)
- ispostavljaju se osobni računi do limita 10% iznosa glavarine (uključuje i H koji idu po EU propisima)

3. primarna laboratorijska dijagnostika
- izuzimamo kategoriju H (zemlje članice EU) iz glavarine
- ispostavljaju se osobni računi

Promjene se odnose na obračun prihodovanja za građana EU koji su naše osigurane osobe i čiji je trošak liječenja pokriven stvarnim troškom.

Posebno napominjemo da se računi za dijagnostičko – terapijske postupke (DTP) ispostavljeni za osigurane osobe iz zemalja članica EU (kategorija H) prihvaćaju i plaćaju na svim razinama uključujući i nultu („0“) razinu DTP-a te ne ulaze u mjesečni limit.

Vaš HZZO

01.08.2013.





Obavijest liječnicima PZZ-a



Zbog predstojećeg neradnog dana, iznimno u kolovozu, rok za dostavu računa za dijagnostičko terapijske postupke je do 06.08.2013.
                                                                                                       

01.08.2013.





Digitalno potpisivanje datoteka računa



•  Obavijest

23.07.2013.





Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju



•  Utvrđivanje privremene nesposobnosti za rad

16.07.2013.





Požurnica



•  Prikupljanje podataka o neto plaćama i dodacima na plaću u zdravstvenim
    ustanovama temeljem KU za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja za
    razdoblje 01.01. 31.05.2013.

15.07.2013.





Liječenje osiguranih osoba iz država Europskog ekonomskog prostora (EEP)i Švicarske u Hrvatskoj osnovom EKZO i S2/E112


•  Dopuna upute za postupanje
 

12.07.2013.



Uputa o postupanju


  Europska kartica zdravstvenog osiguranja / Planirano liječenje osiguranika
    drugih država EU, EEP i Švicarske u Hrvatskoj

 


•  Ustanove čiji djelatnici nemaju pametnu karticu HZZO s mogućnošću unosa podataka sa Europskih kartica zdravstvenog osiguranja, trebaju nam dostaviti zahtjev mailom na adresu jelena.curac@hzzo.hr ili tatjana.veljkovic@hzzo.hr s podacima:

   
• Šifra i naziv ustanove
    • Ime djelatnika
    • Prezime djelatnika
    • OIB
    • Matični broj osigurane osobe

Zahtjev (XLS)

 
 

28.06.2013.



 

Obavijest


Nakon obračuna prihodovanja za svibanj 2013. uočili smo pogreške kod obračuna KPI i QI za pojedine djelatnosti.

Kod obračuna QI za dentalnu medicinu za 80% novčanog iznosa QI računali smo omjer evidentiranih statusa zuba odnosno zabilježenog DTP postupka DM002 kod različitih osoba koje su posjetile ordinaciju tijekom mjeseca i broj različitih osoba koje su posjetile ordinaciju tijekom mjeseca umjesto omjera zabilježenog statusa zuba kod osiguranih osoba kojima je napravljen postupak DM002 koji je vezan uz KEP status. Kod izračuna novčanog iznosa KPI za dentalnu medicinu, kod izračuna omjera preventivnih i kurativnih postupaka nismo uključili skupne preventivne postupke. Ponoviti ćemo obradu podataka te ukoliko se pokaže opravdanim isplatiti korekciju QI i KPI za dentalnu za protekli mjesec u slijedećem obračunu.

DTP-ove za protetiku su neke Područne službe računale u cijelosti unutar limita (doktorski i tehničarski dio), te sukladno tome radi krivog obračuna u travnju pogrešno smanjivale limit za svibanj (a time i sve ostale djelove prihoda koji su nadogradanja limita KPI, QI, 5+). Tehničarski dio izdvojit će se van limita, a sama protetika će u DTP limit ulaziti s 30%.

Za ponavljanje postupaka ćemo ograničenje staviti na 4 postupka u istom danu i za istu osiguranu osobu (skinut ćemo ograničenje po kojem su se vraćali računi za 2 ponavljajuća postupka - npr. vađenje zuba, čišćenje kamenca).

85% novčanog iznosa QI za pedijatriju smo izračunali iz omjera broja djece mlađe od 2 mjeseca (na dan posjete, koji imaju MBO) i kojima je zabilježen PD163 i broja djece mlađe od 2 mjeseca (na dan posjete koji imaju MBO), a posjetili su ordinaciju tijekom mjeseca. Razmatra se mogućnost promjene izračuna kriterija na način da se u izračun uzimaju slučajevi vezani za dijagnozu Z00.1 Sistematski pregled dojenčadi i djece ili smanji visina kriterija.

Za izračun 30% novčanog iznosa KPI za opću obiteljsku medicinu koji se odnosi na upućivanje u SKZZ, brojili smo uputnice za kompletan pregled, tip uputnice A, poruke poslane do 5-og u mjesecu a odnose se na posjete iz prethodnog mjeseca. Primijetili smo znatan broj grešaka u nekim programskim rješenjima koja se koriste. Intervenirali smo kod proizvođača programske podrške te grešaka kod evidentiranja uputnica u lipnju ne bi smjelo biti. Za svibanj ćemo napraviti ponovni obračun i analizu za one koji nisu zadovoljili kako bismo dobili točan uzrok, te po potrebi izvršili korekcije u plaćanju.

Ponoviti ćemo obradu podataka za KPI i QI za ordinacije koje nisu imale izvršenje DTP-a do limita u prethodnim mjesecima radi pogrešaka Područnih službi HZZO-a u postupanju s računima za DTP. U planu je korekcije isplatiti s uplatom za lipanj.

Zahvaljujemo svima koji prate vlastite parametre kvalitete i učinkovitosti, korigiraju svoj rad, daju konstruktivne prijedloge, ukazuju na propuste bilo u obračunu ili programskim rješenjima. Očekujemo da će još nekoliko mjeseci pogrešaka i popravki biti, pa molimo za strpljenje i javljanje na novimodel2013@hzzo.hr svega uočenog. Zajedničkim radom ispravljamo propuste i podižemo kvalitetu rada svih.

Vaš HZZO
                                                                                                       

27.06.2013.




Obavijest zdravstvenim ustanovama o dostavi podataka o neto plaćama i dodacima na plaću



Poštovani,

Zbog brojnih upita u načinu izračuna više isplaćenih neto plaća temeljem dodataka, uvećanja i drugih prava koja su utvrđena Kolektivnim ugovorom za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja od 27.10. 2011., a za koji je Županijski sud u Zagrebu svojom presudom utvrdio da je ništetan te da ne proizvodi pravne učinke, radi jednostavnijeg načina obračuna molimo da postupite na sljedeći način:

  1. Utvrdite za svakog zaposlenika zdravstvene ustanove pojedinačno i ukupno za sve zaposlenike zdravstvene ustanove ukupno isplaćenu neto plaću uvećanu za sve dodatke, uvećanja i ostala prava temeljem KU-a od 27.10.2011.godine za razdoblje siječanj-svibanj 2013. godine (stupac 8.), znači prema isplatnim listama ukupno isplaćenu neto plaću za navedene mjesece, koja naravno ne smije uključivati obustave koje ima određeni zaposlenik, odnosno trebate iskazati ukupnu neto plaću sa svim dodacima prije obustava. Navedene podatke imate u svojim sustavima pa ih je potrebno iskazati na način kako smo naveli.

  2. U stupcu 9. napraviti simulaciju ukupne neto plaće sa svim dodacima, uvećanjima i drugim pravima koji su bili na snazi prije početka primjene KU-a od 27.10.2011., također za razdoblje siječanj-svibanj 2013. godine, za svakog zaposlenika pojedinačno i ukupno za sve zaposlenike zdravstvene ustanove.

    Napomena: Simulaciju obračuna plaće temeljem KU koji je bio na snazi prije 27.10.201..godine napraviti prema istovjetnim parametrima po kojima se vršio obračun plaća u razdoblju siječanj-svibanj 2013. godine tj. stvarno odrađenim satima, godišnjim odmorima, prekovremenim, dežurstvima, pripravnosti, bolovanjima, odnosno prema stvarnim podacima temeljem kojih je izvršen obračun i isplata plaća za razdoblje 01.01.-31.05.2013.godine, uključujući koeficijente složenosti poslova koji su se primjenjivali u razdoblju siječanj-svibanj 2013.

  3. U stupcu 10. iskazati razliku između iznosa u 8. i 9. stupcu po svakom zaposleniku pojedinačno i ukupno za sve zaposlenike zdravstvene ustanove.

Napominjemo da se podaci o plaćama odnose na obračunate plaće za razdoblje od siječnja do svibnja 2013. a čija je isplata izvršena u mjesecima veljača- lipanj 2013. godine.

S poštovanjem,

Marica Maršić

Ministarstvo financija
Katančićeva 5, 10000 Zagreb
Tel.01/4591289
e-mail:marica.marsic@mfin.hr

•  Obavijest - prikupljanje podataka svih ugovornih zdravstvenih ustanova

•  Tablica (XLS) - novo, od 27.06.2013.  
 

27.06.2013.



Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju


•  Obavijest
 

26.06.2013.



Obavijest o načinu osiguranja zamjene za vrijeme korištenja godišnjeg odmora



Poštovani,

vezano za osiguranje zamjene za vrijeme korištenja godišnjih odmora obraćamo vam pozornost na odredbu članka 12. stavka 2. Općih uvjeta ugovora o provođenju primarne zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja („Narodne novine“ broj 34/13; nastavno: Opći uvjeti).

Također, privatni zdravstveni radnici koji su sukladno odredbi članka 34. Odluke o osnovama za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja („Narodne novine“ broj 23/13., 38/13., 50/13. i 51/13; nastavno: Odluka) uključeni u skupnu praksu, te su međusobno sklopljenim ugovorom osigurali dostupnost zdravstvene zaštite, odnosno kontinuiranu skrb za osigurane osobe unutar timova skupne prakse, na taj način osiguravaju i odgovarajuću zamjenu za vrijeme korištenja godišnjeg odmora.

Privatni zdravstveni radnici koji nisu uključeni u skupnu praksu obvezni su za vrijeme korištenja godišnjeg odmora osigurati zamjenu i pružanje zdravstvene zaštite osiguranim osobama Zavoda u punom opsegu, tj. u vlastitoj ordinaciji u okviru ugovorenog radnog vremena.

Zamjena se može osigurati na način da se za vrijeme trajanja godišnjeg odmora nositelja ili člana tima s drugim zdravstvenim radnikom, koji ispunjava uvjete za pružanje zdravstvene zaštite, zaključi ugovor o radu na određeno vrijeme. Ukoliko to nije moguće, upućujemo vas da sa zdravstvenom ustanovom ili trgovačkim društvom koje obavlja zdravstvenu djelatnost zaključite Ugovor o poslovnoj suradnji.
                                                                                                       

20.06.2013.





Obavijest doktorima ugovorenim u djelatnosti opće/obiteljske medicine o raspisanom Natječaju za specijalističko usavršavanje zdravstvenih radnika iz obiteljske medicine za akademsku 2013/2014. godinu


Natječaj

17.06.2013.




Obračun prihodovanja za svibanj 2013.


Poštovani,

Napravljen je obračun prihodovanja za svibanj 2013. Obračunali smo:
• knjiga žalbe svim doktorima
• preventiva prema stanju u Ugovoru
• 3 zvjezdice i više – priznato kao 5
• QI je obračunat realno osim knjige žalbe koja je priznata svima

S obzirom da smo u travnju dijelu doktora isplatili AVANS jer nismo imali točan uvid što je razlog manjeg obračuna prihoda u usporedbi s ožujkom, dio tog avansa pokriven je parametrima prihodovanja koji nisu bili dobro obračunati s naše strane, dok je kod onih doktora kod kojih nije bilo nikakve greške, dio niveliran s prekoračenim iznosom DTP računa za travanj+(svibanj do limita). Dio doktora još ima dio avansa koji nije pokriven, pa će se taj dio polako nivelirati s prekoračenim iznosom DTP-a do kraja godine.

Kod nekih doktora manji dio prihoda (do 1000kn) varira u pozitivnom ili negativnom smjeru s obzirom na prošli mjesec u dijelu KPI-a jer su ispravljene neke računalne pogreške zbog kojih je dio doktora dobio prihod za dio KPI-a bez dobrog izvršenja, a dio doktora dobio manjak a imali su dobro izvršenje. Ta greška je sad u isplati prihoda ispravljena.

Dio doktora (oko 800, od čega oko 500 iz domova zdravlja), u svibnju nisu dosegli dozvoljenu realizaciju. Dva su glavna razloga:
1. nisu zabilježili dovoljan broj DTP-a
2. nisu na vrijeme dostavili DTP račune

Ukoliko je nekome isplaćen manji prihod od očekivanog, te za iznose umanjenja skupnih DTP računa, lijepo molimo da se obratite nadležnom Područnom uredu za pojašnjenje i/ili korekciju.

Kako bi se podigla učinkovitost i kvaliteta pružanja zdravstvene zaštite na primarnoj razini, još jedom vas pozivamo na puno izvršenje DTP-a, praćenje vlastitih parametara kvalitete i učinkovitosti tijekom cijelog mjeseca, provođenje preventive i horizontalno upućivanje.

Zahvaljujemo velikom broju (oko 3500) doktora koji tako već rade. Rezultati su već vidljivi.

                                                                                                       Vaš HZZO

17.06.2013.





Mikrobiološkim laboratorijima je omogućena provjera statusa osigurane osobe u realnom vremenu

Djelatnicima mikrobioloških laboratorija omogućeno je korištenje HZZO osiginfo web servisa za dobivanje podataka o statusu osiguranja za osigurane osobe HZZO-a. Putem svojih aplikacija, na ovaj web servis prijavljuju se korištenjem certifikata i ključa sa svoje CezihCard zdravstvene pametne kartice.

Upisom MBO-a pacijenta ili broja osigurane osobe u aplikativno rješenje koje im podržava stručne poslovne procese u zaprimanju uputnica, uzoraka i provedbu traženih analiza i izdavanje nalaza, za nekoliko sekundi dobivaju povratnu informaciju o imenu i prezimenu, datumu, rođenja spolu, MBO-u, OIB-u, aktivnim policama osnovnog i dopunskog zdravstvenog osiguranja te podatak o hrvatskom branitelju. Uzimanjem biološkog materijala za laboratorijsku analizu u ordinacijama primarne zdravstvene zaštite u mikrobiološki laboratorij dolaze samo uzorci i uputnice, na taj način izostaje provjera podataka sa pacijentom.

Korištenjem HZZO osiginfo web servisa dostupni su podaci o statusu osiguranja za osigurane osobe HZZO-a u realnom vremenu. Provjerom podataka u realnom vremenu spriječeno je vračanje računa radi netočnih podataka o osiguranoj osobi ili statusu osigurane osobe, primjerice radi pogrešnog MBO-a, djelomično upisanih podataka ili istekle polica osnovnog ili dopunskog osiguranja.

Slijedeći korak u informatizaciji mikrobioloških laboratorija je povezivanje na središnji dio Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava CEZIH, odnosno implementacija eUputnice, eNalaza i certificiranje proizvođača programske podrške koje uključuje provjeru sukladnosti, funkcionalnosti, implementaciji propisanih standarda i prilagođenost za izvještavanje. Navedenim će se smanjiti potreba za tiskanicama uputnica, nalazima, računima, izvješćima, datotekama i drugim postojećim multipliciranim oblicima komunikacije među zdravstvenim ustanovama HZZO-a i HZJZ-a u kojima uglavnom sada kao posrednici sudjeluju pacijenti.

12.06.2013.





Obavijest za liječnike – omogućeno je storniranje ponovljivog recepta nakon prvog izdavanja lijeka

Uvedene su promjene na mehanizmu elektroničkog recepta kako bi se liječnicima koji mogu propisivati elektroničke ponovljive recepte omogućilo njihovo storniranje i nakon prvog izdavanja lijeka od strane ljekarne. Do sada je bilo moguće napraviti storniranje recepta samo ukoliko nije došlo do rezerviranja ili izdavanja lijeka od strane ljekarne. Prepoznata je potreba da se u slučaju ponovljivih recepata kod kojih je već napravljeno neko izdavanje lijeka, ipak omogući liječnicima da ukinu ponovljivi recept odnosno da onemoguće daljnje izdavanje.

Promjena je implementirana na način da se liječničkim aplikacijama omogući korištenje dvije funkcionalnosti (rezerviranje recepta te poruka o izdavanju lijeka). Ukoliko iz bilo kojeg razloga (poput neodgovarajuće reakcije na terapiju, alergijskih reakcija, novih medicinskih činjenica…) liječnik utvrdi da pacijent ne treba dalje uzimati lijek propisan na ponovljivi recept, ima mogućnost takav ponovljivi recept ukinuti.

Vaš HZZO

22.05.2013.





Obavijest


Obavijest poštovanim liječnicima i ravnateljima domova zdravlja:

Dodatne mogućnosti - svi Vi koji do danas niste dostavili ponudu za dodatne mogućnosti, podsjećamo Vas da svoje ponude možete dostaviti nadležnom područnom uredu Zavoda i u narednom tijeku ugovornog razdoblja. Zavod će Vam osnovom zaprimljene ponude, od sljedećeg mjeseca vrednovati dodatni prihod.

Ispostavljanje računa za DTP - s obzirom da prema novom modelu ugovaranja računi ispostavljeni za dijagnostičko terapijske postupke predstavljaju značajan dio prihoda te čine osnovicu za obračun indikatora učinkovitosti (KPI) i indikatora kvalitete (QI), premda je krajnji rok za dostavu računa utvrđen ugovorom do 5. u mjesecu za prethodni mjesec, u Vašem je interesu da račune dostavljate u nadležni područni ured Zavoda odmah po izvršenju, a najkasnije do 3. u mjesecu kako bi do 5. u mjesecu bili zaprimljeni te pravovremeno obrađeni što je osnovni uvjet za plaćanje do 15. dana u mjesecu.

22.05.2013.



 

Obavijest


Poštovani liječnici, ugovorni partneri,

Obaviještavamo vas kako je tijekom travnja 3190 ordinacija od 4223 ugovorenih po novom modelu ostvarilo veći prihod, a 1033 ordinacije manji prihod od maksimalno mogućeg u ožujku.
Analizom uzroka manjeg prihodovanja (kontaktirani su liječnici i PU) uvidjelo se kako su uzroci manjeg prihoda od maksimalno mogućeg prethodnog mjeseca slijedeći:

1. veći dio liječnika je prestao bilježiti DTP nakon dosegnutih 10% od vrijednosti
    glavarine, vjerojatno ne misleći potpisati novi ugovor, da bi potom promjenili
    odluku i prihvatili novi model ugovaranja.

2. dio liječnika nije na vrijeme predao račune

3. dio PU nije likvidirao račune za DTP postupke

4. dio PU nije unio podatke iz ponuda koje su dostavljene radi ugovaranja
    preventivnih programa, skupne prakse i 5*.

5. dio liječnika je imao problema sa programskom podrškom, pa su podaci krivo
    upisani.

6. liječnici DZ dobivali su oprečne informacije o tome rade li po novom ili starom
    modelu prihodovanja.

Neodlučnost nekih liječnika, nesnalaženje nekih djelatnika PU, kao i ostale subjektivne i objektivne poteškoće koje prate svaku strukturnu promjenu su normalne i razumljive. Stoga, niti jedan tim neće za travanj prihodovati manje od maksimalno mogućeg prihoda za ožujak.
Dakle 1033 tima, koji su sklopili ugovor po novom modelu prihodovanja, a zaradili bi manje u travnju, dobili su uplaćena maksimalno moguća ostvariva sredstva za ožujak po starom obračunu, dok je 3190 timova ostvarilo značajno veće prihode nego u ožujku.
Dodatak koji je isplaćen, ukoliko se dodatnom analizom utvrdi kako nije odrađen tijekom travnja, morat će biti izvršen kroz dodatno odrađene DTP-ove do kraja godine (po principu ladice gdje se i višak i manjak odrađenih DTP-ova prebacuje u sljedeći mjesec).
Nadalje, tijekom svibnja biti će kontaktirani svi liječnici i za njihove izvještaje zaduženi djelatnici PU, te ravnatelji DZ kojima je u travnju prihod niži od ožujka kako bi se utvrdili uzroci podbačaja i dala dodatna pojašnjenja.

Posebno nam je zadovoljstvo objaviti kako je većina liječnika prihodovala sredstva temeljem vodećih indikatora uspješnosti (KPI). Prema prikupljenim podacima za travanj:

1. od 1858 potpisnika u djelatnosti OM, 1553 tima ugovorena po novom modelu ima stopu bolovanja manju od 2,5 (što čini 83%) tablica u prilogu
2. od 1858 potpisnika u djelatnosti OM, 1760 timova ugovorenih po novom modelu ima manji indeks od 100 (što čini 94%)  tablica u prilogu
3.kod upućivanja na kompletni pregled u SKZZ službu postoji veliko odstupanje manjeg broja liječnika (nerazumljivo velik broj uputnica na kompletni SKZZ pregled). U tijeku je detaljna analiza i otklanjanje ev. grešaka u bilježenju
  tablica u prilogu
4.od upućivanja u PZZ laboratorij rezultati su zadovoljavajući kod većine liječnika iako postoji prostor za racionalnijom lab. dijagnostikom tablica u prilogu
5. otvaranje panela kroničnog bolesnika koristili su gotovo svi liječnici, a zbog povremenih upita u pripremi je vodič kroz panel kroničnog bolesnika kao i standardizacija panela u svim programskim aplikacijama koje očekuje certifikacija u cilju zadovoljavanja svih traženih funkcionalnosti.
6. sa zadovoljstvom ističemo kako su preventivni pregledi odlično prihvaćeni kako
od liječnika tako i od naših osiguranika (dodatna pojašnjenja u vodiču kroz preventivni panel)
7. skupna praksa je masovno prihvaćena i prepoznata kao neminovnost - 1145 timova je za sad prijavilo rad u skupnoj praksi. Ulaskom u skupnu praksu stvaraju se uvjeti za dodatnu kvalitetu, kako iz pozicije primaoca tako i iz pozicije davaoca usluga.
8.5* ordinacija je standard koji je uobičajen i ne zahtjeva veće napore te ga je većina ordinacija prihvatila. Nije nužno prihvatiti svih 5* već je moguće i manje (nije razumljivo kako neke ordinacije nisu aplicirale za zvjezdice, a pacijentima pružaju telefonske konzultacije i mogućnost narudžbe kod LOMa)


Ukazivanjem povjerenja PZZu želimo ojačati ulogu liječnika primarne zdravstvene zaštite kako u sustavu zdravstva tako i u cijelom društvu.
Zajedničkim naporima treba pokazati u narednim mjesecima kako povjerenje i sredstva koja smo uložili u primarnu zdravstvenu zaštitu nisu uzaludna, a o rezultatima će ovisiti daljnje ulaganje u 2014. godini.
Pozivamo vas da dostavite svoje ponude za dodatne mogućnosti u PU-ove, te će se po prihvaćanju od strane Zavoda od sljedećeg mjeseca uračunavati u prihod.
Sve sugestije, prijedlozi, pohvale i pokude su dobrodošle u cilju unapređenja kvalitete rada a time i kvalitete usluge na našu e-mail adresu:
                           novimodel@hzzo.hr


kako bi parametri  ugovaranja u 2014. godini bili još kvalitetniji.

Još jednom zahvaljujemo na povjerenju i prihvaćanju novog modela.

Vaš HZZO


16.05.2013.



Broj potpisanih ugovora po novom modelu ugovaranja na dan 7. svibnja 2013. godine


Oduševljeni objavljujemo kako je od 3442 koncesionara ugovor po novom modelu s današnjim danom potpisalo 2971 odn. 86,32% i to prema PU-ovima i djelatnostima u priloženoj tablici

Tablica
(pdf) 

Svima vama želimo puno uspjeha u radu po novom modelu i nadamo se kako ćete nam pomoći u definiranju još boljih i dorađenijih parametara za sljedeću godinu.

HVALA VAM NA POVJERENJU!

Vaš HZZO

08.05.2013.



Obavijest domovima zdravlja - potpisivanje ugovora


   
  • rok za dostavu potpisanih ugovora produžuje se do dana 6. svibnja 2013. godine

  • domovi zdravlja koji do potpisivanja ugovora za razdoblje 1. travnja do 31. prosinca 2013. godine nisu Zavodu dostavili ponudu za ugovaranje dodatnih mogućnosti za organiziranje savjetovališta, preventivnih programa i dodatnih usluga osiguranim osobama Zavoda (5*) iste će, nakon potpisa ugovora moći ponuditi tijekom cijele godine



Obavijest koncesionarima


ugovorenim u djelatnostima opće/obiteljske medicine, zdravstvene zaštite predškolske djece, zdravstvene zaštite žena i dentalne zdravstvene zaštite (polivalentne)
   
  • doktori koji su potpisali ugovor o provođenju zdravstvene zaštite za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013. godine, a nisu ponudili dodatne mogućnosti ili su ih djelomično ponudili, moći će naknadno, tijekom cijele godine dostavljati ponudu za iste.

  • doktori koji su potpisali dodatak ugovoru o utvrđivanju sredstava i načinu provođenja zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2012. godine, a kojim se ugovorno razdoblje produžilo do zaključno 31. ožujka 2013. godine, ukoliko ne potpišu ponuđeni novi financijski ugovor za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013. godine, neće moći ostvariti pravo na sredstva za provođenje zdravstvene zaštite u 2013. godini, s obzirom da za isto neće biti pravne osnove.

    Takvim doktorima utvrdit će se tranzicijski period od 30 dana, do zaključno 31. svibnja 2013. godine kako bi u kontaktu s koncedentom s kojim imaju sklopljen ugovor o koncesiji utvrdili osnovu budućeg financiranja tima.

    U slučaju da se s koncedentom ne postigne takav dogovor, potrebno je obratiti se nadležnom domu zdravlja kako bi se riješio problem zbrinjavanja osiguranih osoba Zavoda opredijeljenih za tim.

    DODATNA OBAVIJEST: Ukoliko oni koji su potpisali gore spomenuti dodatak ugovoru ne žele potpisati ponuđeni novi financijski ugovor za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013. godine, iznimno će se omogućiti da Direkciji Zavoda dostave pisanu molbu s detaljnim obrazloženjem osnovom koje će se razmotriti mogućnost zadržavanja njihovog ugovornog statusa, a time i načina daljnjeg financiranja.

  • doktori koji do zadanog roka (3. svibnja 2013. godine) ne potpišu ugovor o provođenju zdravstvene zaštite za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013. godine, a nisu potpisali niti dodatak do zaključno 31. ožujka 2013. godine, ostvarivat će prava utvrđena zadnjim potpisanim ugovorom sa Zavodom. Ukoliko se ordinacija doktora nalazi na području kojem pripada pravo na poseban standard, pravo na poseban standard će se primjenjivati u skladu s novom Odlukom o pravu na posebni standard kojom se ukupan mogući iznos dodatnih sredstava ograničava do godišnje vrijednosti standardnog tima.

02.05.2013.




Obavijest ugovornim subjektima o produženju ugovora o provođenju zdravtsvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja


Izvješćujemo Vas da je Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod) na sjednici održanoj 30. travnja 2013. godine donijelo Odluku o produžetku ugovora o provođenju zdravstvene zaštite s ponuditeljima na razini izvanbolničke specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite, čije ponude na Natječaj za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja nisu prihvaćene, a koji su do sada imali sklopljen ugovor o provođenju zdravstvene zaštite sa Zavodom.
Rečenom Odlukom  navedenim ponuditeljima Ugovor sklopljen sa Zavodom za ugovorno razdoblje 2010. do 2012. godine, produžuje se do 30. lipnja 2013. godine.


Obavijest  (PDF) 

 

30.04.2013.


 

Važne obavijesti doktorima koncesionarima (PZZ)

ugovorenim u djelatnostima opće/obiteljske medicine, zdravstvene zaštite predškolske djece, zdravstvene zaštite žena i dentalne zdravstvene zaštite (polivalentne) o dodatnim uvjetima ugovaranja za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013. godine.

A) Obavijest o produženju roka za dostavu potpisanih ugovora do zaključno dana 3. svibnja 2013. godine (pdf)
B) Obavijest za timove koji imaju broj opredijeljenih osiguranih osoba ispod minimalnog dozvoljenog broja a nemaju pravo na poseban standard (pdf)
C) Obavijest timovima s brojem opredijeljenih osiguranih osoba većim od utvrđenog maksimalnog broja osiguranih osoba za djelatnost koji s iznosom glavarine prelaze iznos standardnog tima uvećan za 25 % (pdf)
D) Obavijest timovima koji se nalaze na području s pravom na poseban standard (pdf)

24.04.2013.


 

Potpisivanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja


S veseljem objavljujemo kako je u petak, 12.4. 51% ordinacija dentalne zdravstvene zaštite potpisalo, po novom modelu, ugovor o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja.

  
Ovo je za sad djelatnost s najvećim brojem dostavljenih potpisanih ugovora, za što svakako možemo zahvaliti i odličnom odnosu s Hrvatskom komorom dentalne medicine i njezinim aktivnim članovima, a našim vrijednim savjetnicima Željku Rotimu dr. med dent. i Goranu Žuriću dr. med. dent, prvim potpisnicima u svojoj djelatnosti, koji su sudjelovali u svakom koraku definiranja novog modela, mjesecima dostupni u svako doba dana i noći. Nadamo se uskoro odličnom postotku potpisanih ugovora i kod ostalih djelatnosti.

16.04.2013.



VAŽNA OBAVIJEST

S obzirom na velik broj zaprimljenih poziva ugovornih doktora nakon primitka ugovora za novo ugovorno razdoblje, naročito od strane doktora za koje je broj opredijeljenih osiguranih osoba veći od maksimalnog broja ili manji od minimalnog broja, izvješćujemo Vas da je Zavod uvažavajući iznesene primjedbe u postupku donošenja prijedloga revizije načina obračuna DTP-a za prevelike timove odn. prijedloga revizije načina obračuna hladnog pogona za premale timove. Prijedlog će tijekom ovog tjedna biti dostavljen na mišljenje Hrvatskoj liječničkoj komori te će Upravno vijeće Zavoda na svojoj narednoj sjednici donijeti Odluku o izmjeni i dopuni općih akata Zavoda u dijelu koji se odnosi na rečenu problematiku.


1. Kod doktora kod kojih je broj opredijeljenih osiguranih osoba veći od maksimalnog broja, iznos DTP-a je korigiran tj ograničen na način da se za izračun postotka predviđenog za DTP ovisno o djelatnosti, kao obračunska osnova utvrdi godišnja vrijednost glavarine standardnog tima uvećana za 25%. Iznos je ograničen radi količine sredstava u budžetu odn. izračuna po kojem bi većina doktora s prekobrojnim pacijentima s obzirom na prihod prema starom ugovoru gdje se od 1.4. vrijednost glavarine za prekobrojne pacijente spušta na 25% stvarnog iznosa, ostvarivala čak i oko 100.000kn više. Prijedlog novog izračuna odnosio bi se na timove ugovorene u djelatnostima opće/obiteljske medicine i zdravstvene zaštite predškolske djece koji brojem opredijeljenih osiguranih osoba (ovisno o dobnoj strukturi) s iznosom glavarine prelaze iznos standardnog tima uvećanog za 25 % (u daljnjem tekstu: maksimalna ograničena glavarina).
Prijedlog je sljedeći:
a) djelatnost opće/obiteljske medicine – dio DTP utvrdio bi se u iznosu od 140% maksimalne ograničene glavarine (kao u izračunu koji je poslan u prijedlogu ugovora od strane PU-ova). Njemu se pridodaje 70% razlike stvarne glavarine umanjene za vrijednost maksimalne ograničene glavarine.

Radi lakšeg razumijevanja u privitku Vam dostavljamo primjer jednog takvog tima, u izradi kojeg je korištena sljedeća formula:

DTP = maksimalna ograničena glavarina x 140% + (stvarna glavarina – maksimalna ograničena glavarina) x 70%
b) djelatnost zdravstvene zaštite predškolske djece – s obzirom na različitu dobnu strukturu razlikujemo dvije mogućnosti:

- timovi s brojem djece u dobi do 7 godina većim od maksimalnog broja,
  ostvaruju pravo na punu vrijednost DTP-a prema stvarnoj glavarini.
  Takav tim, međutim, ne ostvaruje pravo na obračun DTP-a za djecu stariju od
  7 godina, osim iznimno, u slučaju kada se tim nalazi na području na kojem
  zbog nepopunjenosti Mreže javne zdravstvene službe ne postoji mogućnost
  opredjeljivanja za tim opće/obiteljske medicine
- timovi s brojem djece u dobi do 7 godina manjim od maksimalnog broja, za
  djecu stariju od 7 godina ostvaruju pravo na obračun DTP-a najviše do

  maksimalne ograničene glavarine osim, također u slučaju kada se tim
  nalazi na području na kojem zbog nepopunjenosti Mreže javne zdravstvene
  službe ne postoji mogućnost opredjeljivanja za tim opće/obiteljske medicine.


KPI i QI računaju se na punu glavarinu + korigirani iznos DTP-ova po gore razrađenom obračunu.
Dodatne mogućnosti (preventiva, skupna praksa i 5*) se kao i u prijedlogu ugovora računaju na punu glavarinu.

Ovdje možete pogledati izračun jednog velikog tima po navedenim korekcijama u usporedbi s prihodima koji se po starom ugovoru ostvaruju od 1.4.

   izračun




2. Kod doktora kod kojih je broj opredijeljenih osiguranih osoba manji od 75% standardnog tima te time gube 50% hladnog pogona otvara se mogućnost predaje molbe direkciji HZZO-a za priznavanje punog hladnog pogona ukoliko:

a) imaju ordinaciju na području gdje mreža nije dovoljno popunjena
    (preko 50% RH – podaci dostupni u PU)

b) broj opredijeljenih osiguranih osoba je iznad 50% standardnog tima
c) udruženi su u skupnu praksu s timovima gdje je prosjek broja opredijeljenih
    osiguranih osoba po doktoru veći od broja gravitirajućih po doktoru u
    gradu/općini ordinacije koja predaje molbu (podaci o broju gravitirajućih
    dostupni u PU)


                            a i b i c moraju biti zadovoljeni!


Ovdje možete pogledati izračun jednog malog tima s pola i punim hladnim pogonom u usporedbi s dosadašnjim prihodima

izračun



NAPOMENA 1:
Prema općim aktima HZZO-a, te prema starom ugovoru, svi timovi ugovoreni prije 2010. godine koji nisu dosegli minimalni broj opredijeljenih osiguranih osoba, u skladu s općim aktima HZZO-a (za OM 1275), ne bi imali mogućnost daljnjeg ugovornog odnosa s HZZO-om (izuzev timova koji se nalaze na područjima s pravom na poseban standard). Usprkos tome, HZZO daje još jednu šansu zadržavanju takvih timova u sustavu, ugovorenih po novom modelu.

NAPOMENA 2:
U skladu s važećim općim aktima Zavoda, formiranje skupne prakse moguće je i u slučaju udaljenosti ordinacija veće od 10 km uz suglasnost nadležnog područnog ureda.

NAPOMENA 3:
Ukoliko je zbog različite dobne strukture u OM ukupni iznos glavarine manji od iznosa standardne glavarine uvećane za 25% iako je broj opredijeljenih veći od maksimalnog broja, za izračun DTP-a se primjenjuje realno obračunata glavarina.

03.04.2013.



Počelo potpisivanje ugovora po novom modelu


U petak 29. ožujka počelo je (PO NOVOM MODELU) potpisivanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja s privatnim zdravstvenim radnicima/zdravstvenim ustanovama koje u skladu s odredbama Zakona o zdravstvenoj zaštiti obavljaju javnu zdravstvenu službu na primarnoj razini zdravstvene djelatnosti u djelatnostima: opće/obiteljske medicine, zdravstvene zašite predškolske djece, zdravstvene zaštite žena i dentalne zdravstvene zaštite (polivalentne).

Posebno nam je zadovoljstvo objaviti kako su prva dva ugovora svečano potpisana u prostorijama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje sa stručnim savjetnicima Zavoda dr. Goranom Lazićem spec.om. i dr. Zoranom Maravićem spec.om. koji su u protekla 4 mjeseca s puno truda, rada, predanosti i uloženog vremena, sjajnim idejama, dobrom energijom i uvjerljivim argumentima pomogli Zavodu u definiranju svih parametara novog modela.

Nadamo se dobrim rezultatima u mjesecima koji su pred nama!


29.03.2013.



Produženje ugovornog razdoblje ugovorim zdravstvenim ustanovama i privatnim zdravstvenim radnicima na sekundarnoj i tercijarnoj razini

Obavještavamo Vas da je Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na sjednici održanoj dana 27. ožujka 2013. godine donijelo odluku kojom se ugovorim zdravstvenim ustanovama i privatnim zdravstvenim radnicima na sekundarnoj i tercijarnoj razini (čije se ponude na Natječaj za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja razmatraju) produžuje ugovorno razdoblje najduže do 30. travnja 2013. godine.

Ugovornim subjektima čije se ponude na Natječaj ne razmatraju budući da nisu bile predmet istoga, odnosno ugovornim subjektima koji imaju ugovorene postupke koji nisu bili predmet Natječaja, Zavod je uputio dopis kojim se zahvaljuje na dosadašnjoj suradnji te ih izvješćuje da im ugovori neće biti produženi.

Ujedno napominjemo, da će Zavod, nakon što donese Odluku o prihvaćanju/neprihvaćanju ponuda na Natječaj, za dijagnostičke i terapijske postupke za koje se utvrdi produženo čekanje na zahtjev Ministarstva zdravlja, kao i ranijih godina objaviti Natječaj za interventno ugovaranje pojedinih postupaka u svrhu smanjenja liste čekanja.

28.03.2013.



OBAVIJEST KORISNICIMA CEZIH-a

HZZO dostavlja podatke o obvezama za prijeboj dugovanja s osnove doprinosa, a postupak provodi FINA

Na snazi je Pravilnik o postupku prijeboja potraživanja po osnovi prava na povrat isplaćene naknade plaće, prava na naknadu plaće i prava na osovi ugovornog odnosa s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje (HZZO) s obvezom po osnovi duga za doprinose. Naime, prema spomenutom pravilniku HZZO-a je dužan podatke o obvezama (za bolovanje ili dugove ugovornih subjekata u primarnoj zdravstvenoj zaštiti ili specijalističko-konzilijarnoj zdravstvenoj zaštiti) dostavljati Financijskoj agenciji (FINA), dok postupak prijeboja provodi Fina.

21.03.2013.




Natječaj za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite

Izvješćujemo sve dosadašnje, kao i buduće ugovorne partnere, da je predmet objavljenog natječaja za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013. g. popuna Mreže javne zdravstvene službe.

Slijedom rečenog, za ugovaranje posteljnih kapaciteta, na objavljeni natječaj javljaju se svi ugovorni subjekti koji se nalaze u Mreži, a za popunu Mreže specijalističko-konzilijarne i dijagnostičke zdravstvene djelatnosti javljaju se svi dosadašnji ugovorni subjekti, te oni koji to do sada nisu bili, a koji sa Zavodom žele ugovoriti ordinacije/timove u Mrežom utvrđenim djelatnostima.

Ugovaranje pojedinih postupaka nije predmet ovog natječaja. Napominjemo, da će Zavod, nakon što provede natječaj, koji je u tijeku, za dijagnostičke i terapijske postupke za koje se utvrdi produženo čekanje na zahtjev Ministarstva zdravlja, kao i ranijih godina objaviti natječaj za interventno ugovaranje pojedinih postupaka u svrhu smanjenja liste čekanja.

10.03.2013.



Vodič kroz DT postupke

Na stranici Novog modela prihodovanja objavljen je vodič kroz DT postupke u svrhu boljeg snalaženja pri korištenju, kombiniranju i generiranju istih u Vašem svakodnevnom radu.

                 http://www.cezih.hr/novimodel.html

05.03.2013.


Natječajna i ponudbena dokumentacija

U sklopu CEZIH portala formirana je posebna stranica

                 Natječaji

na kojoj možete pronaći natječajnu i ponudbenu dokumentaciju za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja za razdoblje od 1. travnja do 31. prosinca 2013.

HZZO

28.02.2013.


HZZO ponude novog modela prihodovanja PZZ

U sklopu CEZIH portala formirana je posebna stranica

                 HZZO ponude novog modela prihodovanja PZZ

kako bi se olakšalo traženje do sada objavljenih materijala i strukturirale informacije vezane za novi model. Na stranici možete pronaći vodiče, kalkulator, prezentacije koje su prikazivane širom Hrvatske, pitanja i odgovore, te DTP-ove. Stranicu ćemo tjedno ažurirati novim materijalima i odgovorima na pitanja.
Hvala!

13.02.2013.


Nova lista dijagnostičko-terapijskih postupaka

Od 1. veljače, u aplikacijama ordinacija primarne zdravstvene zaštite nalazi se nova lista dijagnostičko-terapijskih postupaka prema poslijednjoj odluci Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Prema najavama, novi DTP-ovi testirati će se do 1. travnja i lijepo molimo ako možete što točnije bilježiti vlastiti rad kako bismo mi, a i vi, što kvalitetnije mogli testirati sve parametre novog modela prihodovanja.
Važno je napomenuti kako se u novoj listi nalaze i stari DTP-ovi, pa liječnici koji nisu voljni sudjelovati u pilotu slobodni su bilježiti samo stare postupke na način da ih pronađu po imenu u novoj listi DTP-ova, te ih potom zabilježe.
Obračun i plaćanje će, prema odluci Upravnog vijeća, do 1. travnja biti na isti način kao u 2012. godini (glavarina + 10% DTP).
Zahvaljujemo unaprijed na sudjelovanju u pilotu i pomoći da novi model prihodovanja učinimo što boljim!
HZZO

01.02.2013.


Obavijest korisnicima eNaručivanja

Poštovani,
Od 01.02.2013. omogućili smo eNaručivanje na 18 dijagnostičkih postupaka. Točan popis dijagnostičkih postupaka za koje smo omogućili eNaručivanje možete preuzeti
ovdje.

01.02.2013.


Primjena stope PDV-a od 5%

Vezano uz primjenu stope PDV-a od 5% od 01. siječnja 2013. godine, na web-stranici HZZO-a dana 27. prosinca 2012. godine objavit će se Osnovna i Dopunska lista lijekova Zavoda te Popis ortopedskih i drugih pomagala u excel formatu sa uračunatom stopom PDV-a od 5%.

24.12.2012.


Obavijest proizvođačima programske podrške za e-dokumentaciju bolničkih sestara

Pozivamo Vas na provjeru spremnosti programske podrške za vođenje sestrinske dokumentacije u bolničkim zdravstvenim ustanovama sukladno Postupcima i metodama provjere u proceduri provođenja provjere spremnosti  i Odluci o imenovanju članova Povjerenstva za provedbu provjere spremnosti programske podrške za vođenje sestrinske dokumentacije u bolničkim zdravstvenim ustanovama.

17.12.2012.


Obavijesti


°  Zaprimanje računa za usluge iz 2012. godine
    (objavljeno 31.12.2012.)



°  Skraćenje roka- izvještavanje za 2012. godinu
    (objavljeno 11.12.2012.)



°  Naputak: Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o osnovama za sklapanje
    ugovora o provođenju zdr. zaštite iz obveznog osiguranja; Izmjene i dopune
    Općih uvjeta ugovora o provođenju zdr. zaštite iz obveznog zdr. osguranja
    (objavljeno 03.12.2012.)





°   Dijagnoze za utvrđivanje prava na bolovanje u djelatnosti zdravstvene zaštite
    žena
    (objavljeno 04.12.2012.)




°   Upute za ugovorne subjekte – bolnička zdravstvena zaštita
    (objavljeno 16.11.2012.)



°   Natječaj za specijalističko usavršavanje zdravstvenih radnika iz obiteljske
    medicine za akademsku 2012/2013. godinu (pdf)
    (objavljeno 05.11.2012.)




°   Dijagnostičko terapijski postupci u primarnoj laboratorijskoj dijagnostici (pdf)
    (objavljeno 18.10.2012.)



°   Natječaj za specijalističko usavršavanje zdravstvenih radnika iz obiteljske
    medicine u akademskoj godini 2012/2013.(pdf)
    (objavljeno 02.10.2012.)




°   Specijalističko-konzilijarna zdravstvena zaštita osnovom interne uputnice(pdf)
    (objavljeno 27.09.2012.)



°   Pojašnjenje čl. 37. pravilnika o pravima, uvjetima i načinu ostvarivanja prava
     iz obveznog zdravstvenog osiguranja(pdf)
    (objavljeno 25.09.2012.)




°   Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o osnovama za sklapanje ugovora o
    provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja (pdf)
    (objavljeno 28.08.2012.)




°   Sklapanje ugovora o poslovnoj suradnji u zdravstvenoj djelatnosti (pdf)
    (objavljeno 27.08.2012.)



°   Odluka o izmjenama Odluke o osnovama za sklapanje ugovora o provođenju
    zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja (pdf)
    (objavljeno 27.07.2012.)




°   Pilot informatizacije zdravstvenog sustava u Republici Hrvatskoj - pilot projekt
    e-liste čekanja i e-naručivanja (pdf)
    (objavljeno 17.07.2012.)




°   Primitak osigurane osobe na bolničko liječenje (pdf)
    (objavljeno 15.06.2012.)



°   Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o osnovama za sklapanje ugovora o
    provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja (pdf)
    (objavljeno 25.05.2012.)




°   Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o pravima, uvjetima i načinu
    ostvarivanja prava iz obveznog osiguranja u slučaju ozljede na radu i
    profesionalne bolesti ("Narodne novine", broj 51/12) (pdf)
    (objavljeno 10.05.2012.)





°   Pravilnik o dopuni Pravilnika o načinu i postupku izbora doktora specijaliste
    medicine rada ("Narodne novine", broj 51/12) (pdf)
    (objavljeno 10.05.2012.)




°   Postupak utvrđivanja i priznavanja posljedica ranije priznate ozljede na radu i
    profesionalne bolesti (pdf)
    (objavljeno 10.05.2012.)




°   Primopredaja zdravstvene dokumentacije kod promjene doktora specijaliste
    medicine rada (pdf)
    (objavljeno 10.05.2012.)




°   Izmjene općih akata u dijelu koji se odnosi na razdvojeno iskazivanje i
    vrednovanje sudjelovanja ugovornih subjekata u aktivnostima doma zdravlja te
    izuzimanje DTP PZZ19 iz maksimalno utvrđenog iznosa novčanih sredstava za
    plaćanje po DTP-u (pdf)
    (objavljeno 04.05.2012.)






°   Izdavanje mišljenja o opravdanosti zapošljavanja zdravstvenih radnika i
    suradnika u zdravstvu na neodređeno vrijeme (pdf)
    (objavljeno 20.04.2012.)




°   Zahtjev za izdavanjem mišljenja o opravdanosti zapošljavanja zdravstvenih
     radnika na neodređeno vrijeme - primarna razina zdravstvene zaštite
     - Obrazac HZZO-Z1 (doc)
     (objavljeno 20.04.2012.)





°   Zahtjev za izdavanjem mišljenja o opravdanosti zapošljavanja zdravstvenih
     radnika i suradnika u zdravstvu na neodređeno vrijeme - sekundarna i
     tercijarna razina zdravstvene zaštite - Obrazac HZZO-Z2 (doc)
     (objavljeno 20.04.2012.)





°   Naputak za postupanje ugovornim subjektima Zavoda (pdf)
     (objavljeno 04.04.2012.)



°   Obavijest - nove iskaznice koje nose oznaku "HB" (pdf)
     (objavljeno 30.03.2012.)



°   Zakon o izmjenama Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju (pdf)
     (objavljeno 28.02.2012.)



°   Priopćenje (pdf)
     (objavljeno 02.02.2012.)



°   Cijepljenje protiv gripe u sezoni 2011/2012 (pdf)
     (objavljeno 03.11.2011.)



°   E-recepti - često postavljana pitanja - ispravak naputka (pdf)
     (objavljeno 21.10.2011.)



°   Specijalističke uputnice (pdf)
     (objavljeno 05.10.2011.)



°   Izmjena i dopuna Mreže javne zdravstvene službe (pdf)
     (objavljeno 05.07.2011.)



°   Izmjena općih akata Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje vezanih uz
    ugovaranje zdravstvene zaštite (pdf)
    (objavljeno 06.06.2011.)




°   DTP SKZZ - nove cijene (xls)       
     (objavljeno 03.06.2011.)



°   DTP ortodoncija - nove cijene (xls)
     (objavljeno 03.06.2011.)



°   Obavijest o provođenju sanitetskog prijevoza na području
     Vukovarsko-srijemske županije (pdf)
     (objavljeno 02.06.2011.)




°   Obavijest o provođenju sanitetskog prijevoza na području Grada Zagreba (pdf)
     (objavljeno 02.06.2011.)



°   Projekt informatizacije primarne zdravstvene zaštite - probni rad u 12 županija
     od 01.09.2010. (pdf)
     (objavljeno 22.07.2010.)




°   Uključenje u puni rad za djelatnosti izvanbolničke specijalističko konzilijarne
     zdravstvene zaštite (pdf)
     (objavljeno 12.05.2011.)




°   Naplata sudjelovanja osiguranih osoba u primarnoj zdravstvenoj zaštiti (pdf)
     (objavljeno 06.05.2011.)

VAŽNE INFORMACIJE


Integracijska komponenta
IK 2.4.9

Poštovani, dana 01.03.2012 u Vaš program trebala je bit instalirana nova integracijska komponenta - IK 2.4.9 (nova licenca za rad na sustavu CEZIH), u slučaju da se ne možete prijaviti u sustav molim Vas da kontaktirate svojeg Gx (programskog proizvođača).
01.03.2012.

Zdravstvene iskaznice

Zahvaljujući informatičkoj povezanosti Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod) sa ugovornim partnerima, osigurane osobe Zavoda mogu nesmetano koristiti zdravstvene iskaznice na kojima je otisnuti datum važenja istekao, ukoliko i dalje imaju uredan status u obveznom zdravstvenom osiguranju. Navedeno znači da osigurane osobe koje posjeduju iskaznicu zdravstveno osigurane osobe, izdanu u skladu s Odlukom o sadržaju i obliku isprave kojom se dokazuje status osigurane osobe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, a kojoj je rok važenja istekao, prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja ostvaruju osnovom te iskaznice.
24.09.2010.

Pristup u CEZIH-PZZ sustav

Pristup u CEZIH-PZZ sustav je dozvoljen samo kroz aplikacije s važećim odobrenje za rad Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi, te zadovoljenom provjerom spremnosti za priključenje na CEZIH-PZZ. Pristup kroz ostale aplikacije, uključujući one koje nisu zadovoljile na provjeri spremnosti ili koje su izgubile dozvolu za rad, nije dozvoljen. Kako CEZIH-PZZ sustav ne bi odbio dozvolu za rad radi korištenja nedozvoljene aplikacije, treba upotrebljavati isključivo dozvoljene aplikacije s popisa na ovom portalu. To je uvjet za spajanje na sustav, što je obveza i čime se osiguranicima omogućuje korištenje punog opsega usluga na koje imaju pravo.
22.07.2010.