Projekt informatizacije procesa propisivanja, odobravanja i isporuke ortopedskih i drugih pomagala - ePomagala


-primjena od 04.04.2024.
•  Šifarnik pomagala sa 12 i 13 znamenaka (.xlsx)
•  Popis pomagala (.txt)
•  Indikacije (.txt)
•  Nova šifra generička razina (.txt)
•  Propisivači (.txt)
•  Odobravatelji (.txt)
•  Vrste (.txt)

 

Obavijest ugovornim isporučiteljima pomagala



Pristup CEZIH-u je dozvoljen samo s certificiranim programskih rješenjima.

Pozivamo ugovorne isporučitelje pomagala na inicijalni odabir certificiranog programskog rješenja ispunjavanjem i predajom tiskanice: „Tiskanica za odabir/promjenu proizvođača programske podrške – ugovorni isporučitelji pomagala.“

Popunjenu tiskanicu je potrebno predati u nadležni regionalni ured / područnu službu Zavoda.

(objavljeno 15.05.2023.)
 

 

 

Projekt informatizacije procesa propisivanja, odobravanja i izvršenja usluge - eZdravstvena njega u kući/eFizikalna terapija u kući



•  Obavijest ordinacijama opće obiteljske medicine i zdravstvene zaštite predškolske djece (.pdf)
•  Obavijest poslovnim partnerima HZZO-a, zdravstvenim ustanovama/privatnim praksama u djelatnosti zdravstvene njege u kući i fizikalne terapije u kući (.pdf)
 

 

 

Obavijest ugovornim zdravstvenim ustanovama/privatnim praksama za djelatnost zdravstvene njege u kući i fizikalne terapije u kući



Pristup CEZIH-u je dozvoljen samo s certificiranim programskih rješenjima.

Pozivamo ugovorne zdravstvene ustanove/privatne prakse za djelatnost zdravstvene njege u kući i fizikalne terapije u kući bolesnika na inicijalni odabir certificiranog programskog rješenja ispunjavanjem i predajom tiskanice za odabir/promjenu proizvođača programske podrške za djelatnost zdravstvene njege u kući i fizikalne terapije u kući, Tiskanica za odabir/promjenu proizvođača programske podrške – ugovorne ustanove u djelatnosti Zdravstvena njega u kući/Fizikalna terapija u kući (.pdf)

Popunjenu tiskanicu je potrebno predati u nadležni regionalni ured / područnu službu Zavoda
     


Često postavljena pitanja



Da li ćemo i nakon 16.12.2015. moći izdavati pomagala propisana prije 16.12.2015.?

Iz vaših poziva zaključujemo da je nužno potrebno pojašnjenje donjeg teksta:

Šifrarnik pomagala će biti na punoj produkciji od 16.11.2015. i od tog datuma za sva nova propisana i odobrena pomagala trebaju se koristiti šifre sa 13 znamenki. Račune koji će biti ispostavljeni sa šiframa od 12 znamenaka priznavati ćemo do 16.12.2015. Nakon tog perioda svi računi sa 12 znamenaka biti će odbijeni.

Potvrde za pomagala propisane i odobrene do 16.12.2015. sa 12 znamenkastom šifrom isporučitelji mogu zaprimati, isporučiti i ispostaviti račun HZZO-u i nakon 16.12.2015. godine.
Od 16.12.2015. godine potrebno je da svi propisivači propisuju tiskanice potvrda s 13 znamenkastom šifrom.



Upiti oko distribucije šifarnika i rada u produkciji

Šifarnici su distribuirani svim dionicima u zdravstvenom sustavu: bolnicama, PZZ liječnicima, ljekarnama, vanbolničkom SKZZ-u, isporučiteljima.
Svi su obavješteni da upite mogu postaviti na helpdesk@hzzo.hr gdje mogu dobiti brzečne informacije, te i novi šifarnik.
Nitko nije mogao pustiti cijeli sustav u produkciju. Uspješno smo završili testnu fazu, a o početku produkcijskog rada biti ćete naknadno obaviješteni.
Trenutno elektroničko propisivanje i izdavanje pomagala nije moguće ni kod jednog dionika sustava, jer naprosto produkcijska okolina nije dostupna.






Dežurstvo HZZO-a za podršku




•  HZZO kao operater središnjeg dijela informacijskog sustava primarne
    zdravstvene zaštite uveo je jedinstveni telefonski broj službe pomoći
    korisnicima.

072 11 22 33

•  Kao korisnik informacijskog sustava primarne zdravstvene zaštite CEZIH PZZ,
    nakon uspostave veze pozivom na gore navedeni broj birate 1.


  • Nakon ovog Vašeg izbora sustav identifikacije će zatražiti da preko tipkovnice Vašeg telefonskog uređaja upišete Vašu sedmeroznamenkastu šifru zdravstvenog djelatnika, te će nakon upisa ispravne sedmeroznamenkaste šifre zdravstvenog djelatnika Vaš poziv biti preusmjeren na prvog slobodnog stručnog djelatnika.

  • Dežurstvo na ovom pozivnom broju 072 11 22 33 je organizirano radnim danom od 7 do 20 i subotom od 7 do 15 sati.