eNovorođenče

Protokol za uključenje u sustav eNovorođenče
Da bi se zdravstvena ustanova uključila u projekt eNovorođenče potrebno je, nakon konzultacija s proizvođačem bolničkog informacijskog sustava, poslati mail-om na adresu novorodjence@hzzo.hr, sljedeće dokumente:
1. Zahtjev za uključenjem u sustave Novorođenče (u daljnjem tekstu Zahtjev)
2. Tiskanicu za pristup sustavu eNovorođenče (u daljnjem tekstu Tiskanica)
          	      Nakon zaprimljenog Zahtjeva, HZZO – Direkcija će poslati Tiskanicu prema HZZO Područnoj službi na dodavanje ovlasti, obavijestiti Ministarstvo uprave te HZJZ kako bi mogli pripremiti sve potrebno za implementaciju sustava.  Također, HZZO – Direkcija će povratnim mail-om potvrditi svim dionicima, kada sustav bude spreman za edukaciju i implementaciju od strane programskog dobavljača. 
       	      
          	                	      
          	      
     
 
       	      
          	      Dokumentacija  
	         	      
   
			  
			  A) Zahtjev za uključenje zdravstvene ustanove u sustav eNovorodjence (.docx) 
          	     
         	     
          	     
           		         B) Tiskanica za pristup sustavu eNovorođenče (.xlsx)
           		          
         	     
          	     
           		         C) Tehnička specifikacija (G100) - eNovorođenče (.docx)
          	     
			
			  
   		
			  
			  	   		
			  
			  O sustavu eNovorođenče  	         	      
   
			  
			  Sustavom elektroničke prijave novorođenog djeteta u zdravstvenom sustavu Republike Hrvatske povezuju se informatički sustavi bolničkih ustanova (rodilišta), nacionalnog zdravstvenog sustava (CEZIH), nacionalnog sustava obveznog zdravstvenog osiguranja (baza HZZO-a) te hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) s ciljem povećanja kvalitete pružanja zdravstvenih usluga. 
Modul eNovorođenče omogućava vođenje i evidentiranje svih medicinskih događaja na ispravan način u bolničkim informatičkim sustavima kao i prijava u nacionalni sustav. 
Sustav osigurava sve potrebne informacije, kako unutar zdravstvenog sustava tako i izvan zdravstva (npr. matični ured), a sve u svrhu automatizirane i pravovremene dostave podataka o novorođenom djetetu. 
U ovoj fazi informatizacija pokriva dio subjekata unutar zdravstvenog sustava, a očekuje se da će kasnijom proširenjem obuhvatiti i preostale poslovne subjekte/ustanove (npr. policijsku pravu, poreznu upravu…). 
          	     
          	      
          	      
				Koristi od primjene eNovorođenče      	         	      
   
			  
			 Sustav eNovorođenče omogućava:
			
			 •  bržu, točnu i efikasniju obradu prijave novorođenog djeteta
			 •  ukidanje papirnatih obavijesti/obrazaca uz ubrzavanje i dovođenje procesa prijave djeteta u trenutak rođenja 
			 •  stvaranje preduvjeta za ukidanje nepotrebne administracije
		
	 
			 •  brži postupak prijave novorođenog djeteta u matičnom uredu 
			 •  stvaranje preduvjeta za jednostavnije evidentiranje podataka o novorođenima u maticu 
			 •  sniženje troškova 
			 •  siguran elektronički proces i format podataka koji odgovara važećim zakonskim zahtjevima elektroničkog poslovanja 
			 •  kontrolu i nadzor statusa e-dokumenta u svakom trenutku  
			 	
          	     
			
			 
			   
      	      
          	   
				Najčešća pitanja i odgovori
          	      
   
			  
			U pripremi.          	     
 
      	      
          	   
				Korisnička podrška          	      
   
			  
			Elektronička adresa: helpdesk@hzzo.hr 
Telefon: 072 11 22 33
Radno vrijeme: radnim danom od 07:00 do 20:00 sati, subotom od 07:00 do 15:00 sati